 |
Forum Gry RPG Furlandia Forum gry MMORPG - Furlandia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzimi Bastet
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 20:32, 18 Wrz 2007 Temat postu: Magazyn Królewski |
|
|
Może szłoby podnieść ceny w magazynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dol
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-centrum
|
Wysłany: Wto 20:48, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie..Od dłuższego czasu się zastanawiam, czemu ceny nie idą w górę.. -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mihael Raywalk
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Wto 20:56, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No, mam spolke z kolega, ja go trochesponsoruje, on mi daje 70 % kasy za wegiel a duzo za niego nie jest, proponuje by bylo za wegiel 4/8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziraya
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:25, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tylko ze jak np. adamantium kazdy sprzedaje bo sie nie przydaje do niczego, to jego cena realtywnie spada (przedsiebiorczosc, zaleznosc miedzy podaza a popytem :p ); prosciej- im wiecej danego produktu jest sprzedawanie, tym mniejsza jego cena... czy sie myle (tzn. sa jeszcze inne rzeczy wplywajace na to?)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ovar
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 22:38, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
radzilbym takze powkladac po pare tysiecy surowcow bo alchemicy nie maja z czego robic mikstur a stolarzem strzal i lukow to by bardzo nam ulatwialo rozwoj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzimi Bastet
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 12:03, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ziraya masz rację. Tylko zobacz że jeżeli nikt danego surowca nie sprzedaje to ceny powinny iść do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enneagram
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:36, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie z dzimim
kurde mnei też juz to nerwia że węgiel jest tak tani a kiedy była poprzednia era gracze mieli po kilkadziesiat mln i węgiel kosztował ok. 6złota, a teraz jak jest ciezko o złoto to i małe ceny są w magazynie dotyczy to wszystkich surówców
KATASTROFA ZRÓBCIE COS Z TYM >:<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziraya
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:56, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dlatego napisalam o tych "innych czynnikach", co do ktorych nie mam pojecia jesli chodzi o magazyn... nie wiem, moze to jakos "odgornie " idzie? albo ceny w magazynie sa cenami wyjsciowymi, a pozniej jesli ktos sprzedaje dany produkt, ulagaja modyfikacjom (a przy braku sprzedazy stoja sobie w miejscu)?
moja hipoteza sprawdza sie doskonale na rynku; pozniej wychodza ziola po 500/szt, bo nikt tego nie sprzedaje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cariand
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 15:54, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ceny w magazynie może zmienić tylko Xarr, więc nie do mnie z wioskami o ich zmianę. Swoją drogą, niech złoto stanie się trudniej dostępne. Niech gra będzie bardziej wymagająca, a ludzie niech przestaną tylko kopać węgiel i zajmą się bardziej przydatnymi gałęziami gospodarki, np. zbieraniem ziół, skoro jest na nie tak duży popyt i mała podaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dol
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-centrum
|
Wysłany: Śro 16:05, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Pamietam jak na poczatku 1 bryla 17s kosztowala xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mattias
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:16, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To były czasy.... ,ale z Cariandem zgadzam się w zupełnosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziraya
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:14, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
moze jakies ograniczenie dla postaci na sprzedaz rzeczy do magazynu, np. do jakiejs kwoty? wiadomo, ze nowi mieszkancy wzbogacaja sie glownie w ten sposob, jesli nie liczyc oczyszczania miasta, wiec dajmy im te szanse, lecz potrzebne jest ograniczenie, by zaczeli sami zarabiac, a tym samym rozwijali przemysl/handel... dawajmy wedke, nie rybe... taki luzny pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|