Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna Forum Gry RPG Furlandia
Forum gry MMORPG - Furlandia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawa o klanach
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzimi Bastet




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 15:37, 10 Wrz 2007    Temat postu: Ustawa o klanach

Ustawa o klanach

Nazwy:

Nazwa klanu musi być fantastyczna.

Kara:

Osoba, która stworzy klan o nazwie nie fantastycznej utraci dany klan, oraz trafi do lochów na 3 dni.

Ataki:

Dozwolone jest atakować ten sam klan 3 razy na dzień bez wypowiedzenia wojny...

Kara:

Za przekroczenie dopuszczalnej liczby ataków [3] na dzień grozi:
- przy pierwszym przewinieniu odjęcie 10% żołnierzy i fortyfikacji,
- przy drugim przewinieniu odjęcie 30% żołnierzy i fortyfikacji,
- przy trzecim przewinieniu rozwiązanie klanu.

Wojny:

1. Aby rozpocząć wojnę Przywódca jednego z klanów musi założyć wątek na forum furlandii w dziale „Klany”. W nazwie wątku muszą znaleźć się nazwy klanów (agresor - obrońca), oraz powód wypowiedzenia wojny. W danym wątku, wklejamy raporty wojenne, oraz po zakończeniu wojny sędzia bądź Książe ogłosi wynik wojny.
2. W czasie wojny panuje zakaz przyjmowania nowych członków.
3. W czasie wojny nie ma ograniczeń ataków na klan, z którym prowadzi się wojnę.
4. Wojna trwa 10 dni.
5. Przegrany klan nie może wypowiedzieć sam wojny przez dwa tygodnie od zakończenia przegranej wojny.
6. Można prowadzić 3 wojny równocześnie.
7. Klan, który nie przyjmie wyzwania wojny przez inny klan, jest zobowiązany do płacenia lenna przez 10 dni, czyli czasu przez który powinna toczyć się wojna (lenno wynosi od 100.000 do 500.000 sztuk złota na dzień, wysokość zależy od przywódcy agresora).

Powyższa ustawa jest jeszcze do przedyskutowania i wg mnie dużo lepsza od tej którą teraz mamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Knopo




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Gory

PostWysłany: Pon 15:44, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Jeśli chodzi o mnie to tekst: "nazwa klanu musi być fantastyczna", jakoś dziko brzmi. Rozumiem intencję ale tu fantastyczna brzmi jak : wyśmienita, ekstra. Czy nie lepiej jest:

"Nazwa klanu powinna być utrzymana w klimacie fantasy" ?

Prawdopodobnie uznasz to za czepianie się przeze mnie... Ale cóż Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzimi Bastet




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 15:49, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Knopo w sumie masz rację. Pisałem to dość szybko i mogą tam byś jakieś błędy. Toteż zamieszczam to tu do przedyskutowania i pokazania, że ta ustawa co jest wg mnie jest bezsensowna. Drugą sprawą jest to, że władza daje nowe prawa nieinformując o tym poddanych!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 16:11, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Cytat:
Za przekroczenie dopuszczalnej liczby ataków [3] na dzień grozi:
- przy pierwszym przewinieniu odjęcie 10% żołnierzy i fortyfikacji,
- przy drugim przewinieniu odjęcie 30% żołnierzy i fortyfikacji,


To jest możliwe tylko przy bezpośredniej modyfikacji bazy danych (tam mi się wydaje). Do tego Xarr musiałby napisać kod, który dawałby ludziom o określonej randze takie działanie. A co do zasady z nazwami, należy dokładnie opisać co jest dozwolone, a co nie. Można się oprzeć na Ustawie o imionach, z tymże ja zakazałbym angielskich nazw oraz oczywiście zezwolił na pochodzenie nazw z języka polskiego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzimi Bastet




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 17:28, 10 Wrz 2007    Temat postu:

wg mnie szłoby to jeszcze dołożyć do Nazwy

Nazwa klanu nie może zawierać cyfr, znaków specjalnych i interpunkcyjnych.

Zakazane jest używanie nazw klanowych, które można znaleźć w słownikach lub encyklopediach, jak również pochodzących książkach, bądź pochodzących z gier komputerowych i/lub filmów.

Nazwa klanu nie może zawierać wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne.

Posiadanie Nazw klanów pochodzących z języka angielskiego jest zakazane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Knopo




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Gory

PostWysłany: Pon 18:30, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Nie, nie zakazujmy języków o ile te wyrazy nie będą jakoś wulgarne lub obraźliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 18:44, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Osobiście nie przepadam za angielskimi nazwami, ale jak sobie lud życzy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyone




Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Pon 19:53, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Dzimi Bastet napisał:

Zakazane jest używanie nazw klanowych, które można znaleźć w słownikach lub encyklopediach




Dla mnie to idiotyzm... Rody jak wiemy mają dziwne nazwy i nie znajdziesz ich w słowniku. A często również rody zakładają swoje specjalne klany w których jest właśnie wpisana nazwa rodu. Czyli taki klan był by skasowany za to że ?? Nie możesz go znaleźć w słowniku? Śmieszne troszkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 19:58, 10 Wrz 2007    Temat postu:

No właśnie nazwy, których nie możesz znaleźć w słownikach są dozwolone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:25, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Myślę że Dzimi masz dobry pomysł wezmę to pod uwagę przy modernizacji tej ustawy...
Narazie czekam na nowe pomysły... Najlepsze złoży się w całość przejdzie grafik i wejdzie w świat furlandi... Very Happy

ale co do kary to nie wiem czy dało by się zrobić funkcję dla władców i książąt żeby odejmować Very Happy... Morze juz mają a ja nic o tym nie wiem Very Happy...
Ale narazie pomysł jest godny uznania....

Ps. Wrzuciłem wcześniej tą ustawę aby ktoś pomógł w modernizacji ponieważ inni Sędziowie coś nie chcieli modernizować...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyone




Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Wto 17:41, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Nie ma w panelu władcy Smile To Ci mogę już teraz powiedzieć. Ale najlepiej chyba by była kara w złocie dla całego klanu a nie tylko władcy. Bo to nie jednostka tylko grupa tworzy klan.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alexi Laiho




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: Wto 17:49, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Proszę zajżeć w pierszą wydaną ustawe o klanach w gmachu sądu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyone




Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Wto 17:56, 11 Wrz 2007    Temat postu:

"1.2 Przywódca powinien dbać o wszystkie błędy" Nie rozumiem trochę ale to szczegół. Nie rozumiem też czemu są tak wysokie koszty wojny. Z takimi wydatkami już wolał bym się z przywódcą drugiego klanu ugadać po cichu tak by ominąć koszta które pójdą na??

Ale to znowu tylko moje skromne zdanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alexi Laiho




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: Wto 18:00, 11 Wrz 2007    Temat postu:

to jest tylko próbka Alemin Very Happy... Jeszczie niema klanów wiec dałem to by morzna było porobić zmiany... Poprawki wnoście w tym temacie.... Najbardziej przydadzą nam się nowe pomysły co do całości w szczególności zasady kture maja panować... Wszystko się potem zmodernizuje i będzie super...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyone




Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?!

PostWysłany: Wto 18:07, 11 Wrz 2007    Temat postu:

No to właśnie Ci przedstawiłem to co mi się nie podoba. Na wszelki wypadek przeczytam tak z 2 razy jeszcze i Ci powiem co i jak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin